کلبه ی دلشکسته ها







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دکتر شریعتی

 من تو را دوست دارم... دیگری تو را دوست دارد... دیگری دیگری را دوست دارد... و این چنین است که ما تنهاییم.....



نظرات شما عزیزان:

ارزو
ساعت15:07---16 اسفند 1392
گاهی چقدر دلم هوس شیطنت میکند...


از همان شیطنت هایی که حرف تو پشت بند آن باشد


که میگویی:


مگه اینکه دستم بهت نرسه....


M.H
ساعت15:46---6 مرداد 1392
همیشه تنهاییم...
بعضی وقتها تنهایی خیلی خوبه ...
اما بعضی وقتها خیلی وحشتناک...


ghazal
ساعت23:43---18 ارديبهشت 1392
kheyli ghashng bud zendegi hamash hamine hichish unjuri nist ke mikhay

دختر نیشابور
ساعت11:29---16 آذر 1391
سلام عزیزم... اتفاقی اومدم ب وبت.... خیلی وب قشنگی داری.... تبریک میگم بهت.... ب وب منم ی سر بزن خوشحال میشم.... من اسمه وبتو لینک میکنم.... چون از وبت خیلی خوشم اومد... توهم اگه دوس داشتی بلینکم.... منتظره جوابت هستم... بای بوس بوس

♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥
ساعت20:53---5 مرداد 1391
چترنگاهم کن چشمانت را...
تا بارانی نشوند دیگر...
چشم هایم...

سلام.
مرسی از اینکه کنارم بودی و منو خوشحال میکردی با نظراتت.
این دقایق اخره من دارم میرم....
نمازو روزه هات قبول باشه...
مواظب خودتم باش.
بای بای


lonelyzohre
ساعت21:29---4 مرداد 1391
slm man b veb u sar mizanam o nazar ham midam.motmaen bashid

lonelyzohre
ساعت17:51---4 مرداد 1391
slm.mamnoon k linkam kardid.manam u ro link kardam

lonelyzohre
ساعت8:01---4 مرداد 1391
slm...mersi k b man sar zadid.lotfan manoo ba esme mataleb va tasavire asheghane link koonid o bad b man khabar bdid ba che esmi linketoon koonam

سعید
ساعت21:29---3 مرداد 1391
سلام عاشق تنها.وبت فوق العاده هستش.بهت تبریک میگم. من لینکت کردمتو هم خواستی بلینک.بای بای گلم

♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥
ساعت16:53---12 تير 1391
.~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-,
. . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . بيـــــــايـــي .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
. خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . . . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_
. . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~,
. . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~,
. . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-,
. . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),-


تنـــــــــــــــــــــــــــها
ساعت18:30---24 خرداد 1391
سلام عزیزم آپم زود بیا
اگه میخوای آمار وبت به 1000000 برسه به این لینک برو و ثبت نام کن کاملا رایگانه


محمد
ساعت22:26---12 خرداد 1391
عالیه...

farzane
ساعت10:36---11 خرداد 1391
salam dadashi..khubi?webet khube.injur webwro dus daram...link shodibazam bia

علیرضا
ساعت19:54---10 خرداد 1391
سلام وبت خیلی باحاله.فضای جالبی هم داره.
لینکت میکنم و ممنون میشم لینکم کنی.بازم سر بزن.


امير
ساعت8:51---10 خرداد 1391
سلام ميشه اين حبابارو بردارين آخه رو صفحه رو گرفته
مرسي ممنون


محمد
ساعت13:11---9 خرداد 1391
سلام ممنون بهم سر زدی بازم سر بزن

♪ღ*♥هزار بغض نشکسته♪ღ*♥
ساعت1:02---30 ارديبهشت 1391
میسی از حظورت.حتما لینکت میکنم.شما هم منو بلینک.بای

☠♫♬♪دیوونگی های من♫♬♪☠
ساعت1:01---30 ارديبهشت 1391
سلام.وبت خیلی قشنگه.مخصوصا اهنگت. اگه اسم خوانندشو فهمیدی میشه بگم بگی؟
ازاین شعره خیلی خوشم اومد.
راستی با افتخار لینکت کردم.بازم بهم سربزن.
بای


mr bluefox
ساعت1:04---13 فروردين 1391
این قطره ها چقدر باحالن

چرا عکسه alex evanرو گذاشتی رو پروفایلت این GAY هست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط محمد حسینی در 1:44 | |